スポンサーサイト

--年--月--日 --:--


卵が犯人じゃなかった / So it wasn't the egg

2007年07月30日 11:42

結局友達が来たときティラミスを出さないことにしました。

ただ、折角作ったのに、食べないのは勿体無いと思って、旦那がパクパク食べてました。意外と全く問題なく!そして私も食べました・・・美味しかったし、全く問題なかったじゃないか?!!

あ~、問題はティラミスじゃなくて、この前飲んだミルクだったんだ!

なんだ~!皆が居たときティラミスを出せばよかったのにな・・・

まぁ、卵にやられたじゃなくて、ミルクにやられたんだよね!

訂正させていただきます。



So, we had this big tiramisu sitting in the fridge. Hubby loves tiramisu so he just went ahead to eat 2/3 of it! Hey but guess what, nothing happened!

I tried the rest of it as well and nothing happened.

So it wasn't the tiramisu that caused the minor incident. Now I realize it's not the egg that gave me a stomach problem. It was just the milk I had before that.

Oops, false alarm! My apologies to the tiramisu! =)

ブログランキングやってま~す、よろしくお願いします!

banner_02[1].gifThank you for supporting my blog!! (^-^)/


コメント

    コメントの投稿

    (コメント編集・削除に必要)
    (管理者にだけ表示を許可する)

    トラックバック

    この記事のトラックバックURL
    http://ukishima2060.blog76.fc2.com/tb.php/262-0dc18024
    この記事へのトラックバック


    最近の記事


