Boston 4th of July Celebration

2008年07月05日 12:22

今日はアメリカの誕生日。
ボストンではBoston Popsのコンサートと花火があります。
去年は大雨の中Harvard Bridgeから見ましたが、結構近距離から見れたので迫力があります。
今年もみに行く予定だったけど、やっぱり行くのをやめました。

ボストンドットコムからの画像です。
499w[1]

今年の花火はテレビでみても感動しました。
やっぱり音楽が聞こえたほうがいいですよね~♪
現場で見るのが迫力を感じて結構いいですが、ソファに座ってフルーツを食べながら見るのも悪くないかも。(^^)b

そろそろ寝ようかな・・・




It's 4th of July, America's birthday.

There are lots of celebrations and events going on. Was actually planning to go see the fireworks but decided to come home after dinner.

I still remember how crowded it was in the rain last year. And how long it took us to get on a train to come home. But it was still fun.

The weather was good this year. Not sunny but at least it didn't rain at night. We watched the show on TV and could actually hear the fireworks in Newton. I like the sound, I liked the sound of the fireworks of Tenjin matsuri back in Osaka too. =)

It felt good to be able to sit in my sofa while watching the show with background music and everything available.



コメント

    コメントの投稿

    (コメント編集・削除に必要)
    (管理者にだけ表示を許可する)

    トラックバック

    この記事のトラックバックURL
    http://ukishima2060.blog76.fc2.com/tb.php/403-4f8b1764
    この記事へのトラックバック


    最近の記事