カナディアンブレックファスト / Canadian Breakfast

2006年11月25日 13:13

Slept in today. It's a bit cloudy out, feels like a winter day in Vancouver.

Since I have so many frozen veggies in the freezer, I made this Canadian (more like Denny's) breakfast (brunch??) for hubby. I myself had some congee.

20061125breakfast.jpg

Harsh brown with carrots, cherry tomatoes, 1 sunny side up, 2 slices of home made carrot toasts with jam and maple syrup, coffee. Half price on your birthday if you show proper id at the cashier. haahaa

It feels good to have a huge breakfast like this once in a while eh?!



今日は遅くまで寝ました(いつものことか??!)へっへっへ

旦那より1時間も早く起きた私、冷凍庫にある仕込んだ野菜を思い出して、ちょっとカナダ風(Denny’s風?)の朝食を作りました。自分はちょっと喉の調子が完璧じゃないのでさつま芋粥にしました。

ボリュームのある朝食はお昼の時間になって旦那がようやく起きてくれた。

卵、じゃが芋とにんじんの炒め、ミニトマト、昨日作ったにんじんパンのトーストx2枚(ジャムとメープルシロップで)。しめにはコーヒー。旦那大満足して喜んでくれました。

こういう朝食ってたまにはいいですよね~♪

ブログランキングやってま~す、よろしくお願いします!
Thank you for supporting my blog!! (^-^)/


コメント

    コメントの投稿

    (コメント編集・削除に必要)
    (管理者にだけ表示を許可する)

    トラックバック

    この記事のトラックバックURL
    http://ukishima2060.blog76.fc2.com/tb.php/90-3c5e54d0
    この記事へのトラックバック


    最近の記事